Wanneer er een adblue storing optreed, zal de motor in een startblokkering terecht komen totdat u de tank of sensor vervangt. Hier zitten meestal torenhoge kosten aan verbonden. Zelfs nadat bijvoorbeeld de adbluepomp of NOX sensor vervangen wordt, komen d
Wat te doen bij een adblue storing of telkens terugkerende urea/adblue storing?
Wij van adblueprobleem.nl kunnen uw adblue storing op een veilige en goedkope manier oplossen. Wij bieden oplossingen aan waarbij u nog veilig door de APK-keuring komt en bieden daarnaast 5 jaar garantie.
Waar velen zich onbewust van zijn is dat adblue een combinatie is van ureum en gedemineraliseerd water. Deze combinatie kristalliseert, wat betekend dat het vloeibare additief bevriest in de leidingen en de adblue tank. De adbluepomp en adblue tank zijn één geheel welke niet afzonderlijk van elkaar vervangen kunnen worden.
Veel voorkomende foutmeldingen worden hieronder vermeld;
E8 P208E Redutant Injection valve Stuck Closed (Bank1 Unit 1)
E8 U059E Invalid Data received From nOx sensor A
E8 P246C Diesel Particulate Filter Restiction - Forced Limited power
E8 P24A4 Manufacturer specific
P2002 – the particulate filter is full
P1412 – particulate filter permeability – DPF
P20E8 – urea pressure ADBLUE – insufficient
P2BAD – ADBLUE system error – SCR
P20EE – ADBLUE system error – SCR
P2202 - NOx sensor heating too weak
P20B9 - Reductiemiddel doseringsregelklep A circuitbereik/prestatie
P20BA - Reductiemiddel doseringsregelklep A stroom
P20BB - Reductiemiddel doseringsregelklep B stroom
P20BC - Reductiemiddel doseringsregelklep B circuitbereik/prestatie
P20BD - Reductiemiddel doseringsregelklep C stroom
P20BE - Reductiemiddel doseringsregelklep C circuitbereik/prestatie
P20C0 - Reductiemiddel doseringsregelklep D stroom
P20C1 - Reductiemiddel doseringsregelklep D circuitbereik/prestatie
P203A - AdBlue-niveausensor circuit
P203B - AdBlue-niveausensor circuitbereik/prestatie
P20E8 - SCR NOx-katalysator rendement onder de norm
P20E9 - SCR NOx-katalysator rendement te laag tijdens normale bedrijfsomstandigheden
P20EA - SCR NOx-katalysator rendement te laag in deeltjesfilterregeneratiemodus
P204F - SCR systeem prestaties
P205B - Reductiemiddel injector circuitbereik/prestatie
P205C - Reductiemiddel injector stroom
P205D - Reductiemiddel injector circuit
P208E - Reductiemiddel injectiesysteemdruk te laag
P208F - Reductiemiddel injectiesysteemdruk te hoog
Auto's met adblue zijn hedendaags onvermijdelijk als het aankomt op dieselvoertuigen, maar het Adblue-systeem kan soms voor ongemakken zorgen. Adblueprobleem.nl biedt een betrouwbare oplossing met een 5 jaar niet goed geld terug garantie, APK garantie en aantrekkelijke prijzen. Kortom, wij staan klaar om ervoor te zorgen dat je optimaal kunt genieten van jouw dieselauto, zonder je zorgen te maken over Adblue-problemen.
Twijfelt u na het lezen van deze blog nou nog steeds over het verwijderen van het Adblue-systeem?
Neem dan gerust contact met ons op om al u vragen antwoord te krijgen!
Wij zijn te vinden in Hoogvliet (Rotterdam):
Mandenmakerstraat 116 C, Hoogvliet, 3194 DG
+31639083255 (elke dag bereikbaar) - [email protected]
Geopend van maandag tot en met zaterdag van 08:00 tot 19:00